Mediamarkt nieuwe hoofdsponser Feyenoord

feyenoord-logo

MediaMarkt is aangesteld als de nieuwe hoofdsponsor van Feyenoord, zo meldt De Telegraaf. Als Europa’s grootste retailer in elektronica, met ongeveer 40.000 werknemers, zal MediaMarkt de aankomende jaren het shirt van de Rotterdamse club sieren.

Dit nieuwe sponsorschap stelt Feyenoord in staat om gedurende de volgende drie jaar bijna twintig miljoen euro aan inkomsten te verwerven, een record in de sponsorgeschiedenis van de club. Deze financiële impuls versterkt Feyenoords internationale ambities, zoals blijkt uit eerdere internationale partnerschappen en recente prestaties in Europese competities. EuroParcs was sinds 2021 de hoofdsponsor van de club.

MediaMarkt, met een jaaromzet van bijna zeventien miljard euro, werd met name aangetrokken door Feyenoords perspectief op Champions League voetbal, waarnaar de club sterk op koers ligt.

mediamarkt

Deze samenwerking kan in de volgende drie jaar bijna 20 miljoen euro in het laatje brengen voor Feyenoord, na eerder al een recordovereenkomst met kledingsponsor Castore te hebben gesloten, nu wordt ook een nieuwe mijlpaal bereikt in hoofdsponsorschap.